søndag 7. september 2014

Skei og Fjelldilten

I helga har vi storkost oss på fjellet. På fredag ettermiddag, når vi kom opp til Austlid fikk Magne og jeg oss en liten luftetur i direkteløyper. Litt uvanlig siden det var på 1:7500 kart. I går var det siste løpet før NM starter, nemlig langdistanse på fjelldilten. Magne fikk vel ikke akkurat en gjennomkjøring på langdistanse, siden han løp den 12 km lange løypen sin på 66 minutter. Jeg løp min 9,2 km løype på 74 minutter. Løp inn i mål til litt over 72, men siden jeg hadde tatt feil sistepost fikk jeg lov til å løpe gjennom mål og ta oppløpet på nytt igjen. Vet ikke om det var helt riktig, men til mitt forsvar hadde det vært sisteposten min dagen før, og de lå veldig nærme hverandre.

Starten på langturen i dag. Magne presiserer at vi trente ikke sammen, selv om det ser sånn ut :-) 

Austlid

Meg, på feil siste post i går.

I dag hadde vi langtur fra Skeikampen. Fint, men litt tungt etter gårsdagen. Nå venter noen dager i Løten før vi drar ned mot Oslo og NM på onsdag.

Utsikten mot Skei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar