mandag 1. september 2014

Vinduer og KM

I helgen var Matt og Elin på besøk sammen med Aurora. Matt skulle, med Magnes hjelp sette inn nye vinduer for oss. De fikk satt inn en på fredag kveld og når jeg kom hjem fra KM mellom hadde de fått på plass et nytt vindu og verandadøra.

Menn at work

Stua er blitt kjempefin og forhåpentligvis vil de nye vinduene og døra gjøre det tett og varmt innendørs i vinter.

Magne hjelper til med å fjerne det gamle vinduet

Når det gjelder KM mellom gikk det skikkelig dårlig. Tre timer o-teknikk på torsdag gjorde at konsentrasjonen var dårlig og orienteringen gikk dårlig. KM stafett derimot gikk mye bedre. Jeg løp på Haldens andrelag sammen med Iliana og Vendula. Halden hadde satt opp jevne lag og etter første etappe lå første og andrelaget med 20 sekunders mellomrom. Vendula sendte meg ut med en god luke, nesten 2 minutter. Men fysikk var jeg langt fra god, men teknikken satt bedre enn på lørdag. På tredje fikk jeg en parallell feil og Hausken og Nydalen hentet meg inn. En parallell feil til gjorde at Heidi smatt forbi, men uansett ikke store feil og med en bra avslutning løp jeg inn til andre plass bak Heidi og Fredrikstad.

KM pallen (foto: Jens Erik Mjølnerød)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar