torsdag 12. januar 2017

Løper rundt og rundt

Ja, jeg er så fornøyd. Jeg har begynt å løpe mer. I går løp jeg 35 minutter. Jeg skal jo helst løpe på mykt underlag så har prøvd å løpe på kunstgressbaner. På mandag løp jeg på kunstgressbanen på Strupe. Det er en 11-bane. I går løp jeg på kunstgress banen ved Porsnes. Dette er vel bare en ballbinge. Bruker 45 sekunder på å runde banen, så orket bare 30 min og måtte ta de siste 5 langs vei og på grus. Det var ikke så ille. På tirsdag skal jeg til skogs. Det blir gøy.


Uansett, av å til er det deilig å trene inne noen ganger. Sist onsdag falt det en god del snø på veldig kort tid. Men nå bor jeg i Halden, så på natten regnet det, og nå er all snøen borte. Det passer bra siden det er meldt kulde og vi trenger ikke is...

Ellers har skolen begynt. Jeg har kuttet ned til et mattefag i år. For jeg trenger rett og slett ikke flere peong i matte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar