søndag 1. januar 2017

Romjulas høydepunkter

Etter 4 dager på Mylla med julefeiring, ble romjulen og nyttår feiret på Løten. Jeg har ikke fått gått på ski, men endelig har jeg begynt å løpe. Har fått tre løpeturer hittil. Siden det er ganske glatt på Løten,  sikkert som alle andre steder, har jeg løpt rundt på kunstgressbanen på Løten stadion (kjempe stadion). Måtte begynne på mykt underlag og kustgress er mykt og snø fritt. Tror det ble over 10 runder på det meste, men det går så bra siden jeg er veldig glad for å i det hele tatt kunne løpe. Siden jeg ikke har gått på ski og løpt lite ble jeg veldig glad når jeg fikk låne sykkel og rulle av Hanna. Uten den hadde det ikke blitt mye trening på Mylla.

Pyntet til jule med juletre og sykkel

Har ikke skjedd mye nevneverdig i jula. Feiret vel som alle andre. Hadde kjøpt sjakk brett til hytta. Spilt to ganger før Gaute ble litt for ivrig og ikke ville spille mot noen andre enn Adrian. Skal sies at mamma og jeg ikke hadde noe tålmodighet og ble grusa kraftig på grunn av det. Vi børstet frem luftgeveret som har vært delvis glemt. Gjorde det ikke aller verst. Skøjt 10 skudd og ble slått av Gaute med 2 poeng, men slo pappa, som er den eneste som hadde vært i militæret og faktisk har skutt en del før.

Gaute ble skytterkonge

Formen er på gang, bare en liten pause nå fordi jeg er blitt litt pjusk. Første dagen syk så kan ikke si det med sikkerhet, men tror det skal gå fort over. Vi reiser hjem til Halden i morgen, kanskje med egen bil. Den er nemlig blitt litt syk i det ene forjulet og må på legebesøk i morgen. Heldggvis har ikke jeg noe å rekke, snart ferdig med regnskapet til kretsen og skal ikke på skolen før om en uke, så har fremdeles en uke ferie igjen. Magne er litt mer stressa. Han har jo en del på programmet til uka og skal ikke være så mye hjemme.

Julegave som mamma hadde strikket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar