torsdag 16. februar 2017

Spania

Nå har vi vært i Spania i litt over en uke og det er utrolig deilig. Været varierer litt, men det er ikke så rart siden det teknisk sett er vinter her nede. I går hadde vi 28 grader i sola, og jeg solte meg litt. Forrige onsdag var det nesten full storm og overskyet så termostatet krøp bare så vidt over 15 grader.


I helgen hadde Magne og jeg en liten utflukt. Vi dro opp til Cehegin og overnattet der før langdistansen på Lorca o-meeting. Det førte til at vi fikk trent på wc løypene fra 2014. Jeg gikk deler av langdistanseløypen til jentene, mens Magne løp herrenes. Langdistansen på søndag var fellesstart. Jeg løp ikke fort så fikk ikke gleden av det å løpe fellesstart, men Magne løp, og vant. Mamma og pappa var også med, siden de hadde tatt seg en snarvisit over helgen. De hadde også fellesstart, men de var ikke helt vant med gaflflingssystemet. Pappa klarte å hoppe over en hel sommerfuglvinge mens mamma glemte en del av diamanten og kunne ikke fatte at løypen ble rettferdig.


Treningen går bra. Jeg har nå hatt to hardøkter på beina. Det nyeste kartet er såpass nærme at jeg varmer opp ved å sykle ned til start også løper jeg løypen og så har jeg litt lang nedvarming på sykelen hjem. En herlig ordning som gjør at jeg kan løpe lengre hardøkter. På tirsdag løp jeg en hel time. Teknisk går det overraskende bra, men fysisk er jeg treig som en snegle.


 Jeg trener nesten bare en økt om dagen så har litt ekstra tid, så da baker jeg litt, ser litt på serier, gjør litt matte og jobber litt. Magne og jeg syntes lussekatter er så godt og mener ikke at det er forbeholdt jula, og siden safran er ganske billig her nede har jeg nå bakt to omganger med lussekatter.


I helgen skal det løpes langdistanse WRE. Jeg skal løpe 45 minutter hardt så får vi se hvor langt vi kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar