onsdag 1. mars 2017

Spania og Portugal

Nå nærmer det seg avsluttningen på mitt nesten en månedelange opphold i utlandet. Spania ble avsluttet med Costa colida o-meeting, hvor det var lang WRE. Jeg løp ikke denne, for jeg meldte meg ned til W 21 A, fordi jeg skulle ta det litt rolig. Jeg løp rolig og bra teknisk og vant, noe overaskende for meg med over 5 minutter.

Nå har jeg vært i Portugal med Halden SK i snart 10 dager. Vi har fått trent bra, noen litt mer enn andre, men jeg følte jeg fikk trent det jeg kunne. Jeg løp hardt på WRE mellomen på POM, men det gikk ikke så bra. Hadde to bom på 4 min og fikk ødelagt løpet mitt. Var litt for dristig og dro rett på til andre og etter passering glemte jeg en retningsforandring og løp 45 grader feil.


 Vi har bodd kjempe fint, på en liten gård nær to av POM løpene. Været har vært opp og ned. Noen dager med fin sol, og andre var litt kalde med lite sol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar