mandag 27. mars 2017

Tiomila samling

I helgen dro jeg med Halden på 10mila samling i Gøteborg. Terreget var mye finere enn det jeg husket, i alle fall fra JrVM i 2008. På fredag fikk jeg løpt en liten halvtime, mens på lørdag hadde vi tio-test løp. Gikk ganske midt på tre. Tapte 45 sekunder inn i 3. post, som ikke er alt for ille, men taper 45 nye på vei ut av posten. Så langstrekket til 4. post startet ikke bra, fortsatte ikke bra, når jeg løp for mye i myr, og endte ikke bra når jeg ikke klarte å se postskjermen. Resten av løypen gikk bra, og jeg endte på fjerde, 2,20 minutter bak Lizzie, og 2 min bak Jo.


Søndag løp jeg igjen, men ikke hardt da. Så løp 3 ganger i terreng på rad. Ikke rart jeg hadde vondter hos fysioen i dag. Men foten går det veldig bra med. Har slitt litt med plantarfasitten, som ikke har løpt 5 timer i løpet av en uke på lenge. Men det er under kontroll.

 
Forrige torsdag beynte jeg også på skolen igjen etter seks ukers pause. Det var litt hardt, men får vel tåle det. Ellers har jeg bakt mye: små pizzaer, cokkies, energikaker, blåbær skones og masse brød.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar