torsdag 6. april 2017

Kvilebynsklasikern og moroheter

Denne helgen og uken har vært veldig eventfull. På lørdag var vi på curry-party hos Hollie, og på søndag løp jeg min første konkurranse i Norden, når jeg løp Kvilebynsklassikern. Jeg løp ikke eliteklassen, bare D21. Var ikke klar for å løpe 10 kilometer i fjorårets VM terreng. Jeg fikk meg alikevel en fin tur rundt min 6,9 km.


 På onsdag var vi en liten gruppe Halden løpere som var med å filme en promo til Grenseløpet. Det var fint vær i starten, men plutselig blåste det opp og det begynte å hagle. Etter 15 minutter kunne vi begynne å filme, men varte ikke alt for lenge før det begynte å hagle igjen. Fikk løpt litt rundt i Grenseløp-traseen.



I dag løp jeg min første sprint økt på nesten et halvt år. Var morsomt, men kroppen var ikke helt vant til å løpe så fort. Skal løpe sprinten under JK om snart en uke. Har ikke alt for store forhåpninger, går enda litt sakte, men da håper jeg at jeg holder følge teknisk.


I helgen er det andre av tre uttaksløp til Tio på SOLrenningen under Norwegian Spring. Har enda ikke løpt over en time hardt, eller 75 minutter i helhet, så får nok ikke løpt hele løypen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar