tirsdag 2. mai 2017

Tio

I helgen var det altså tio. Jeg fikk sjansen til igjen å løpe på første laget. Jeg løp den korte 4. etappen. Jo startet og løp en veldig god etappe og vekslet som nr. 5. Mari løp om mulig enda bedre og vekslet først. Elena løp "longa" men var i en litt for liten klynge som fort ble slukt opp og etterhvert var det 15 lag som kom inn sammen til vaksling.


Jeg løp ut i en stor klynge og orienteringen gikk veldig bra i starten. Fysisk gikk det også veldig bra, hele løypen faktisk. Så løp gruppen min inn i en annen gaflingspost, men jeg viste hvor den lå, problemet var at jeg mistet retningen og når jeg ikke fant posten med en gang ble jeg litt stresset. Så da gikk det over 1,5 minutt. Men løp på og vekslet Sabine ut med Jærla og Alfta-Ösa . Sabine hadde noen små feil, og vi hadde litt stang ut når vi kom i mål på 9. plass. Men det var bare litt over 2 minutter opp til Store Tuna på første og det var veldig morsomt.


Jeg stilte i splitter nye Vj sko, noe som ikke forholdene var så veldig bra til. Skoene mine var rosa og bakken var gjørmete. :)


Siden Tio i år var arrangert i Göteborg, dro Jo, Lizzie og jeg hjem etter premieutdelingen, så fikk en fin søndag hjemme.

Nå venter muntilg eksamen i matte og så uttaksløpene til VM i Estland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar