torsdag 1. november 2018

sesongstart/sesongavslutning

Vet ikke helt om jeg skal kalle forrige helgs utflukt for start eller slutt på en sesong, men har uansett vært på Smålandskavlen. Våknet opp på lørdag morgen til melding om snø i småland, men det skulle ikke ha noe betydning på løpet. Så det bar avsted sørover.


Jeg løp andre etappe, etter Jo. Begge to var nattetapper. Jo slet litt på sin etappe og vekslet 8 min bak, på en 12 plass. Jeg løp veldig bra. Viste ikke at jeg hadde tatt igjen løpere før jeg tok igjen de to lagene som gikk ut i tet. Selvfølgelig da stoler jeg ikke på meg selv og går i feil gafflingspost, men finner heldigvis min raskt og klarer å ta dem igjen slik at vi kommer inn på 3 plass, 3 min bak.


Jeg fikk beste etappetid. Tida kunne til og med vært 45 sek bedre, siden Jo ikke fikk noe hjelp når hun ikke fant kartet og tapte tida.Ane og Agnes løp de to første etappene på dagen. De beholdt plassen, og Lizzie ble sendt ut 1,45 bak Tisaren. Lizzie tok hun igjen, men desverre gikk hun på dem samme gaflingspost bommen som meg, og løp inn til 3. plass.


Vi var fornøyde selv om det ble kort opp til plassen over. Snøen var ikke så veldig ille. Det ble litt spor, men heldigvis ble det ikke noe tyngre. Selve turen var perfekt, kanskje mest fordi vi bodde veldig nærme arena. Takk og lov for Air BnB. I tillegg ble det Max på veien hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar