tirsdag 18. september 2018

NM uka

I helgen var det NM i Vegårshei. Jeg var litt uheldig og vrikket over den venstre ankelen min på tirsdag og var litt usikker på onsdagen. Ankelen var øm under trening men jeg hovner jo ikke opp så tok sjansen på langen. det gikk bra i starten, men så fikk jeg en liten vrikk og foten ble øm. Dermed ble jeg defansiv både i løpingen og teknikken. Dermed ble det ikke bedre enn en 14. plass på langen.


Mellom kvallen gikk bra lenge. Helt til jeg hadde dårlig retning og kom litt ut av det teknisk. Men ikke så dårlig at jeg røk :)


Derfor ble det tidlig start på mellomen. Fysisk følte jeg meg bra, men fikk ikke en god følelse teknisk. Jeg hadde litt for mange småbom. 2*30 sekunder og en 45 sekunder bom i tillegg til litt tidstap på noen veivalg, og da får man ikke så bra følelse. Men er veldig fornøyd med resultatet, som ble 4. plass.

På stafetten løp jeg på lag med Lizzie og Jo. Lizzie startet litt dårlig, men når alle bortsett fra Marianne bommet på siste runden kom hun inn til andre på veksling. Jo løp bra og vekslet meg ut i tet, 2 min før Fredrikstad SK og NTNUI. Fikk en liten bom på førsterunden og 2 poster før passering merket jeg Kamilla bak meg, men på pasering ledet jeg med 1 min. Valgte rett på til neste post, men ble en parallellfeil etter at jeg tok meg inn hvor jeg hadde vært dagen før. Men tok meg ikke inn helt riktig så da ble det en stor bom på nesten 7 min og en gedigen nedtur med 4. plass. Skal prøve å komme meg over det snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar