søndag 28. mai 2017

Har vært litt uheldig

Etter Estland har jeg hatt litt vondt i hofteleddsbøyeren, så onsdag i forrige uke fikk jeg beskjed om å stå over løping litt for å la den slappe litt av. Derfor ble det sykkel istedenfor orientering på torsdag. Det skulle vise seg å ikke være så smart.

Syklet opp til Erte og fikk meg en fin tur. På vei hjem ble jeg overrasket av en bil og måtte svinge ekstra for å komme meg på stien jeg skulle ta. Ikke så god ide. Jeg skrenset, falt og skrubbet meg ganske godt. Hadde litt vondt i hendene, men kom meg hjem. Renset sårene, dusjet og dro på jobb. Det var først etter at jeg kom hjem fra jobb at jeg merket at tommelen min var hoven og blå. Var litt i vilrede, men mamma mente jeg burde dra på legevakten. Ble sendt videre til Kalnes og fikk påvist brudd. De var usikre på om jeg må operere. Den beskjeden fikk jeg på fredag. Det blir operasjon, på tirsdag. Krysser fingrene for at jeg kan få løpe NM. Hvis jeg får lov av legene, håper jeg det skal gå bra. Har kompass og kart i venstre selv om jeg er venstre hendt.


Jeg legger i alle fall opp til det. På lørdag dro Lizzie, jeg og Iliana til Strømstad for å løpe VM sprintene fra i fjor. Løp finalen først, og fikk en god økt. Løp ikke kvalikken for hadde litt vondt i hofteleddsbøyeren min igjen.


Ellers er jeg veldig fornøyd med bursdagsgavene mine, spesielt sykkelstativet til bilen. Nå kan ikke Magne klage på at sykelen min tar så mye plass når den er i bilen. Også veldig fornøyd og litt stolt av Magne da, som vant sin første verdenscup seier i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar