mandag 14. august 2017

Sommer...

I sommer har jeg løpt litt orientering, selv med gips. Heldigvis fikk jeg den fjernet rett før o-ringen, bare for å oppdage at den ikke kunne brukes. Tommelen og håndledet mitt hadde stivnet, så hadde veldig vondt noen dager. Håndledet mitt er blitt litt bedre, men tommelen min er ikke bra. Nå har jeg fått øvelser fra fysio. :)


I går løp jeg langtur i Trestiklans nasjonalpark. Jeg fikk meg en fin tur med en svipptur over grensa til Budalsvika, en DNT hytte. Magne løp fra Trestiklan til Klaretjern, mens jeg tok bilen. Tjernet er veldig klart, derav navnet, og det var veldig kaldt. Men jeg badet.


Før O-ringen var Magne og jeg i Finnmark. Vi var veldig heldig og hadde fint vær store deler av turen. Fikk meg noen lange gåturer og en langtur. Fikk fisket litt.


Før det igjen var jeg på tur med Emma. Først O-festivsalen med klubben, så Camp Norway og videre til sommerløpene i Nord-Østerdalen. Jeg bodde i telt for to netter. Vi var veldig heldig med været, men jeg overlevde.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar