tirsdag 10. oktober 2017

25manna

Denne uken gikk 25manna av stablen og jeg løp 6. etappe på første laget. Desverre fikk vi en litt dårlig start på de to første etappene. Markus som løp første, mistet SIen på vei til første post. Han fant den ganske fort, men ble veldig stresset og han tapte nesten 6 min. Agnes på andre løp veldig bra helt til hun bommet 3 min, og vi løp ut på 3. etappe 10 minutter bak. Litt uhell og bom på fellesetappen gjorde at vi ikke tok tid inn, og vi endte til slutt på 5. plass. Men man kan ikke vinne hver gang, og for å klare det må alt gå rett.


I år var dameetappen byttet fra 3. til 6. etappe. Den etappen løp jeg med Jo, Hollie og Elena. Litt rart og ikke løpe ut sammen alle fire, men fikk se Hollie ute i skogen. Etappen min gikk ganske bra. Litt surr ut og inn av postene, og litt dårlig flyt, men fornøyd.



 Jeg løp ikke 25mannakorten, koste meg heller med en lang frokost.Ellers er jeg blitt litt forskjølet. Første gang jeg kan kategoriseres som syk på over et år, så er ikke alt for sur for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar