søndag 25. februar 2018

Vært på tur

Ja det har jeg. Etter en ille kule med influensa i slutten av januar var jeg heldigvis klar til samling i Spania. Vi var i Spania i 8 dager og vi fikk med oss Costa Calida. Det var veldig deilig vær. Under langdistansen under Costa Calida var det opp mot 20 grader, så det ble litt sjokkerende og jeg løp ikke for fullt en gang.


Jeg hadde min første hardøkt på onsdagen etter to uker ute med sykdom, men jeg følte meg overraskende bra. Søndagens mellomdistanse ble den virkelig teksten på formen etter sykdom og det gikk veldig bra. Gikk bra fysisk og ikke minst teknisk. Jeg var skikkelig god teknisk. Er ikke ofte det. Løpet var til og med bra nok til 3.plass og jeg løp meg opp til 6. plass, siden det var jaktstart.


Vi fløy hjem på tirsdag og dro rett til Løten. Der var det masse snø. Sist gang jeg var på Løten var jeg syk, så denne gangen fikk jeg endelig gått på ski i mosjømarka. Har ikke vært skiføre der på fire-fem år, i alle fall ikke når jeg har vært der. Det var litt nostalgisk. Små løyper og skuterskjørt. 


Nå venter det noen dager i Halden før vi igjen er på reisefot når vi skal med HSK til Sveits. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar