torsdag 22. mars 2018

sol og snø

I helgen flyktet Magne og jeg til Oslo og så Mylla. Vi var i Halden i hele to dager etter samlingen i Tricino. Det har vært snø i Halden, men det blir ikke like bra forhold som det er på Mylla. Magne fikk endelig gått fra Ris opp til hytta på Mylla. Det er på det korteste ca 45 kilometer.



Jeg var ikke så dristig, men jeg gikk en fin langtur på lørdag. Det var fantaktiskt vær med strålende sol. Med lite skydekket, ble det veldig kaldt på natta, og jeg måtte utsette langturen min med en time, fordi det var minus 26 grader når jeg stod opp. Men sola tok mye, og selv om det var minus 17 når jeg gikk ut, var det nesten null når jeg kom inn.

Magne tok like gjerne og gikk hjem til Oslo på søndag. Begge turen hans ble nesten fire timer og han var vledig fornøyd. Han ble igjen i Oslo, siden han skulle til Tricino igjen på tirsdag, mens jeg dro til Halden for PPU på mandag til onsdag. Til helgen venter Tiosamling. Den skulle egenlig vært i Sverige, men på grunn av snø og avlyste løp, blir det masse orientering i Halden i stedet for.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar