tirsdag 27. mars 2018

Tio-samling

Opprinnelig skulle vi til Sverige på Tio-samling forrige helg, men på grunn av for mye snø var løpene kanselert på grunn av snø. Så vi hadde samling på hjemmeplan. På fredag ettermiddag hadde vi jentene en fellesstart med gafla løyper. Terrenget var nesten helt snøfritt. Jeg løp ganske bra. To retningsfeil som burde vært unngått, men ellers bra orintering. Kom første i mål, så formen begynner å komme.


På lørdag ble det multiteknikk på Svinesund. Det var regn/sludd og skikkelig guffent vær. Siden jeg ikke løp orientering i Halden i løpet av store deler av januar og februar ble denne økten den kaldeste denne vinteren. Det er ikke bra med tanke på at vi er i mars. Håper våren kommer ordentlig snart.


På søndag var det klart for samlingsmesterskap, med normaldistanse. Jeg løp bra store deler av løypa, med en veldig bra avsluttning. Litt bom ble det, men jeg har blitt bedre teknisk i år. Jeg vant, så veldig fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar